Παρασκευή 18 Μαρτίου 2016

Καλός και Τεχνίτης = Καλλιτέχνης

Ανοίγοντας για λίγο, ένα παράθυρο του Φεις, ανάσανα στην σελίδα του Ορέστη Αναστασιάδη.
Ο Ορέστης, μπορεί να είναι οδοντίατρος, μπορεί να είναι η Ψυχή, πολλών Dental Group, 
στον Βόλο και στα Περίχωρα, μπορεί να είναι ο πιο θετικός Άνθρωπος  που γνώρισα στη ζωή μου, μπορεί για χιλιάδες ανθρώπους να αξίζει πολλά (για διάφορους λόγους), για μένα, πάντως, πέρα από το ότι είναι, εκ γεννετείς Καλλιτέχνης, (και το κατάλαβα πριν τέσσερα ολόκληρα χρόνια, κι από απλές κινήσεις) είναι πρώτος στην κατηγορία: "Μετά τον Θεό", στην μεγάλη λίστα γιατρών (πολλών ειδικοτήτων) που έχω γνωρίσει, κι εκεί, θα μείνει!
Πρώτη θέση. Σταθερά και πάντα. Κι ας μη φαίνεται, ότι τον θυμάμαι, κι αυτόν και την μεγάλη, αγαπημένη ομάδα του.
Τις ευχές μου, τις ξέρει.
Και από τι βάθος βγαίνουν και με ποια συχνότητα.
Να του δίνει ο Θεός Υγεία, δύναμη, διάθεση για Συνεχόμενη Δημιουργία, χαρίζοντας όμορφα και άπονα χαμόγελα στον κόσμο και όχι μόνο!
Αξίζει κάθε ευτυχία, που δεν του χαρίστηκε, "τρέχει" και προσπαθεί πολύ γι' αυτήν!
Εδώ η σελίδα, εκτός Φέις: http://www.dentalgroup.gr/
(Εν ολίγοις... Ορέστη, αν τύχει και το βρεις.
Δημόσιο και διαρκείας "Ευχαριστώ", να "πετάει" στον αέρα, ακόμα... και μετά από μένα.
Σ' "έκλεψα" απ' την προσωπική σου σελίδα, σ' χώρα...!)
(Κάτσε! ΟΛΑ ΑΥΤΑ, τα είχε "φαέι" ο μπλόγγερ!










Κι αυτό! (Ανάρτηση mix! Αδύνατον να τον προλάβω!)


(μέχρι εδώ, είχε "φάει")
****

Εδώ η σελίδα, εκτός Φέις: http://www.dentalgroup.gr/
***
Dental Group στην τοποθεσία Dental Group.
Όμορφη και Καλή Εβδομάδα σε όλους με Λαμπερά Γέλια!!!! Εκφράστε τη Αγάπη σας, Φτιάξτε τη Δική σας Διάθεση και τη Διάθεση των Αγαπημένων σας με το πιο Λαμπερό σας Χαμόγελο!!!

Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Σχολιάστε
 
Orestis Anastasiadis
Πορταρια ...!

Μου αρέσει!
Σχολιάστε

***
We are living big moments ....!

Ζούμε μεγάλες στιγμές....!


Μου αρέσει!
Σχολιάστε

***


Μου αρέσει!
Σχολιάστε
****

Μου αρέσει!
Σχολιάστε
***
Πάρτε μολύβι και χαρτί. Γράψτε όλους τους στόχους, τα όνειρά σας. Μόλις κάνατε το πρώτο βήμα για την υλοποίησή τους. Πιστέψτε μας, είναι εξαιρετικά σημαντικό.
‪#‎BCL‬ ‪#‎SuccessMadeReal‬ ‪#‎write‬ ‪#‎goals‬ ‪#‎dreams‬
www.businesscoachinglab.gr

Μου αρέσει!
Σχολιάστε
***
Ο Orestis Anastasiadis κοινοποίησε τη φωτογραφία του χρήστη Σκέψεις σοφών.

Μου αρέσει!
Σχολιάστε
***

Μου αρέσει!
Σχολιάστε
***



-4:41


4.237 προβολές
Christos Markopoulos μαζί με Orestis Anastasiadis και 35 ακόμη στην τοποθεσία Merimna institute-Dental Clinic, Dental Conferences.
A tribute to my great friends and mentors Christian Coachman Livio Yoshinaga and master Paulo Kano.A fantastic hands on course that took place in Merimna Instit...
Δείτε περισσότερα

Ένας φόρος τιμής προς μεγάλη μου φίλους και μέντορες Christian Coachman Livio Yoshinaga και δάσκαλε Paulo Kano. Ένα φανταστικό χέρια στην πορεία που έλαβε χώρα στο Ινστιτούτο Merimna με υψηλό επίπεδο συμμετέχοντες. Πιο προσεχείς εκδηλώσεις για το 2016, σχετικά με σύγχρονη λειτουργική αισθητική οδοντιατρική και us$-Καμ τεχνολογία. Μείνετε συντονισμένοι και μίλα dsd...


Μου αρέσει!
Σχολιάστε
  https://www.facebook.com/christos.markopoulos.52/videos/10206889642552097/  



A tribute to my great friends and mentors Christian Coachman Livio Yoshinaga and master Paulo Kano.A fantastic hands on course that took place in Merimna Institute with high level participants.More upcoming events for 2016 concerning modern functional Esthetic dentistry and cad-cam technology.Stay tuned and SPEAK DSD...
Δημοσιεύτηκε από Christos Markopoulos στις Σάββατο, 2 Ιανουαρίου 2016

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου