Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2016

Ο νεαρός Λεωνίδας δίνει με θάρρος αγώνα ενάντια στην οξεία λεμφοβλαστική λευχαιμία



Ο νεαρός Λεωνίδας δίνει με θάρρος αγώνα ενάντια στην οξεία λεμφοβλαστική λευχαιμία



Ο Λεωνίδας Κουτσούκης.
ΑΘΗΝΑ. (Γραφείο Εθνικού Κήρυκα). Συνεχίζει να δίνει με θάρρος τον αγώνα του ενάντια στην οξεία λεμφοβλαστική λευχαιμία ο 21χρονος ποδοσφαιριστής από τη Ζάκυνθο, Λεωνίδας Κουτσούκης ο οποίος μέσα από το νοσοκομείο της Πάτρας απευθύνει μέσω του «Ε.Κ.» έκκληση για βοήθεια.
Από τις 3 Μαρτίου, οπότε και έγινε η αρχική διάγνωση της ασθένειας, ο νεαρός αθλητής νοσηλεύεται στο ΓΠΝΠ (Γενικό Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Πατρών). Ολο αυτό το διάστημα παλεύει σκληρά έχοντας σύμμαχο την προσωπική του θέληση για ζωή, αλλά και τους δικούς τους ανθρώπους, τους στενούς του συγγενείς και φίλους που του συμπαραστέκονται νυχθημερόν.
Ωστόσο, οι γιατροί έχουν κρίνει απαραίτητη τη μετάβασή του στις Ηνωμένες Πολιτείες προκειμένου να γίνει η μεταμόσχευση του μυελού των οστών. Για τη μετάβαση, όμως στις ΗΠΑ, καθώς και τη νοσηλεία του απαιτείται ένα μεγάλο χρηματικό ποσό το οποίο η οικογένεια του Λεωνίδα αδυνατεί να καταβάλλει.
O Λεωνίδας είχε μεταβεί ήδη στη Βοστώνη και συγκεκριμένα στο νοσοκομείο Mass General τον Αύγουστο όπου έμεινε για νοσηλεία περίπου 20 ημέρες. Στο νοσοκομείο αυτό θα πρέπει να επιστρέψει ο νεαρός ποδοσφαιριστής μετά την ολοκλήρωση και των τελευταίων θεραπειών του στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Πάτρας για να υποβληθεί σε μεταμόσχευση του μυελού των οστών.

εωνίδας Κουτσούκης.

Παρά τη σκληρή μάχη που δίνει, ο ίδιος ήταν σε καλή ψυχολογική κατάσταση (ρόλο σε αυτό έχουν παίξει και τα όσα ενθαρρυντικά άκουσε από τους γιατρούς στη Βοστώνη) μιλώντας τηλεφωνικά στον «Ε.Κ.» μέσα από το νοσοκομείο. «Είμαι 8,5 μήνες μέσα στα νοσοκομεία και το μόνο που θέλω είναι να ζήσω».
Παλαιότερα ο ίδιος είχε περιγράψει με έναν συγκινητικό τρόπο την περιπέτειά του, απευθύνοντας παράλληλα έκκληση για βοήθεια. «Είμαι ο Λεωνίδας Κουτσούκης 21 χρόνων. Ζακυνθινός και ποδοσφαιριστής στην ομάδα του νησιού μου. Εδώ και αρκετούς μήνες έχω διαγνωστεί με οξεία λεμφοκυτταρική λευχαιμία. Κάτι πολύ επώδυνο για μένα αλλά και την οικογένειά μου.
Η κατάσταση είναι πολύ δύσκολη, αλλά μπορώ να τα καταφέρω στην Αμερική με την βοήθεια των ειδικευμένων γιατρών. Για να γίνει όμως αυτό απαιτούνται χρήματα και μάλιστα πολλά! Σας ζητώ λοιπόν να μου προσφέρετε ό,τι μπορείτε, ό,τι είναι δυνατόν για να μπορέσω να ζήσω και να γυρίσω πίσω στην πατρίδα μου, στο νησί μου, τη Ζάκυνθο. Θέλω να συνεχίσω να κάνω όνειρα. Δώστε μου αυτή τη δυνατότητα».
Οποιος έχει τη δυνατότητα και το επιθυμεί, μπορεί να καταβάλει χρήματα στον κάτωθι λογαριασμό:
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΑΡΙΘ. ΛΟΓ/ΣΜΟΥ 345/557171-55 ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΚΟΥΤΣΟΥΚΗΣ ΛΑΜΠΗΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΙΒΑΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ GR9101103450000034555717155 ΚΩΔ. SWIFT ΤΡΑΠΕΖΑΣ (BIC) ETHNGRAA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου