Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

"Το φιλί της ζωής" - τραγούδι - σήριαλ ΑΝΤ

Είχα κάτι μήνες που έψαχνα τον τίτλο απ' αυτό το τραγούδι "Το φιλί της ζωής", κι απόψε χάρηκα πολύ που βρήκα όλη την σειρά!

Κρατούμενη! Αφορά και γιατρούς!


TO ΦΙΛΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ
Στίχοι: Αγγελική Μαργαρίτα
Μουσική: Χατζηνάσιος Γιώργος
Πρώτη εκτέλεση: Χρήστος Χατζηνάσιος

Φωτιά θ' ανάψω κι εκεί θα κάψω
όσα παράπονα και πίκρες έχω ζήσει
δεν είχα άστρο στο μαύρο άσπρο
ώσπου η αγάπη ήρθε δίπλα να καθήσει

Πάρε με πάρε με στην αγκαλιά σου
και βάλε με βάλε με μες στην καρδιά σου
και δώσε μου δώσε μου το φιλί της ζωής

Αγγιξε άγγιξε τα όνειρά μου και
φίλα με φίλα με στα βλέφαρά μου
και δώσε μου δώσε μου το φιλί της ζωής

Ζωή χαμένη παραδομένη σε λάθος κόσμο
που μου έγινε συνήθεια
κι εκεί που όλα χαθήκαν όλα
τ΄όνειρο ξύπνησε κι έγινε αλήθεια



Κοινωνική σειρά του Στράτου Μαρκίδη (2002-2004)
Παίζουν: Φίλιππος Σοφιανός, Αλεξάνδρα Παλαιολόγου,
Γεωργία Αποστόλου, Γιώργος Κοτανίδης, Μάντυ Λάμπου,
Νίκος Γεωργάκης,Αντώνης Ραμπαούνης,Σούλα Διακάτου,
Στέλλα Αντύπα, Γιώργος Κυριακίδης, Τάκης Μόσχος κ.α.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου