Δευτέρα 14 Απριλίου 2014

Τραύλισμα - Κεκέδισμα



Educating Yorkshire - Mushy Finds His Voice - Full Video HD


  • Αρέσει σε 2 άτομα.
  • Lamprini Tisolmi -Δεν θέλω να πεις το King speach (μια ταινια, όπου ο βασιλιάς έκανα μαθήματα για να μιλήσει σωστά... ).. ηρεμησε και απλώς μίλα
    Κάτι διάβασε ο νεαρός.... ένα κείμενο... μάλλον λογοτεχνικό... (με την βοηθεια της μουσικής... τα ελεγε λίγο με ρυθμο... )
    -
    Αισθάνεσαι καλά, με αυτοπεποίθηση;
    -Ναι, ναι
    Το ξαναδιαβάζει μπροστά σε μία καθηγήτρια.. πιο άνετα... 
    -Απίστευτο πραγμα, λεει ο καθηγητής του
    Όταν συγκεντώνονται όλοι μαζύ, μία καθητήτρια λέει κάτι του στυλ : δεν είχε φωνή τοτε (το παιδί) τώρα έχει... "Ωωωω".. ακούγεται από τα παιδιά... Και λέει το παιδί: 
    -Θέλω να σας ευχαριστήσω ... που μιλάω μπροστά σας... θελω να εκφράσω την ευχαριστία μου... που με βοηθησε να υπερνικήσω τον τραυλισμό μου. Αυτό το σχολειο με έχει βοηθήσει... που δεν έχω αρκετές λέξεις να πω σε ολους, οτι θα μου λείψει το σχολειο , οι καθηγητες , τα παιδιά... και όλο το περιβάλλον του σχολειου.. (κάτι είπε που δεν το καταλαβα καλά και συνέχισε... )... θελω να σας ευχαριστήσω που ακούσατε κι ελπιζω το καλυτερο για όλους σας... για τους συμμαθητές μου και τους καθηγητές μου... 
    -Δεν ξέρεις πόσο περηφανή είμαι , λέει μία άλλη καθηγητρια στο τέλος..
  • Κατερίνα Δεστάπα Μπράβο, ρε (φιλικότατον) Λαμπρινή! Έκανες τόσο κόπο να μεταφράσεις! Σ' ευχαριστώ!
  • Lamprini Tisolmi καμάρι... θα το βάλω στο περίπτερο... αφού το τσέκαρα οτι αξίζει να "πουληθει... "... μου έκανες δώρο μία ανάρτηση...2ον η μετάφραση είναι πρόχειρη... όσο μπόρεσα... 3ον.. μου αρέσει να ανακαλυπτω.... !!!...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!! εγώ... !!!!  καλό βραδυ, καλό σα/βκο..καλη ξεκουραση!! 
  • Κατερίνα Δεστάπα "Πούλησέ" το, Λαμπρινή μου! Αν όχι αυτό, τότε ποιο; Επίσης! Εγώ τώρα αρχίζω "δουλειές"! Αρκετά η λεχώνα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου