Σάββατο 8 Νοεμβρίου 2014

Περιμένοντας την σειρά μου στον οδοντογιατρό 1

Περιμένοντας την σειρά μου στο Dental Group Βόλου, πάντα θα βρω κάτι να κάνω, για να μη χασομεράω...
Ξεχασμένες κάποιες φωτογραφίες στις εικόνες μου, παραπονιούνται: "Μας αδίκησες"! λένε!
Πάμε λοιπόν, να τις "αερίσω":

"Δε φοβάμαι τον οδοντογιατρό", λέει ένα παιδικό βιβλίο της Κατερίνας Γιαννίκου!

Απ' ότι είδα, το διέλυσαν τα παιδάκια και οι μαμάδες!

Πού και τί να φοβηθούν τα παιδάκια και οι μαμάδες;

Σαν το σπίτι τους, για να μην πω, καλύτερα απ' το σπίτι τους!

"Δε φοβάμαι τον οδοντογιατρό"

Κατερίνα Γιαννίκου

Μια ιστορία για πονεμένα δόντια...

Μοντέρνοι Καιροί


























Υγ. Περιμένοντας την σειρά μου στον οδοντογιατρό 2

Περιμένοντας την σειρά μου στον οδοντογιατρό 3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου